ZzzZZzz,

Nu får det verkligen bli sängen för mej. Jag ska ju faktikst upp och jobba i morgon, känns så konstigt när alla skriver "Skönt med lång helg" "Göööt att vara ledig i morgon" osv, när jag har vart ledig tills imorgon då jag ska jobba : ) Men skönt ändå tycker jag..
Ska ni göra något särskilt i morgon?

Henrik är i garaget än, jag sa att han kunde vara där va länge han ville eftersom jag får ju ändå gå och lägga mej i tid och han är ju ledig så han kan ju vara uppe hur länge han vill, lika bra att han är där ist för att sitta här hemma framför tvn eller datorn så jag inte kan sova för det.
Ska lägga iordning min plattång och min Ipod för Lina ska låna det också till färgan, så hon kommer förbi i morgon och hämtar det. Lika bra att ha det klart !
Ska försöka slita mej från Scrubs och komma i säng, men är rädd för att jag inte kommer därifrån : )



Natti natti  !

Kommentarer
Postat av: Julían Hernández

Fin blogg :) !

2009-05-20 @ 23:52:03
URL: http://hernandezz.blogg.se/
Postat av: mia

Nej, det är ju helt hopplöst, hade aldrig klarat det! haha :) jadå, det är rätt bra med mig :) hur är det själv?

2009-05-21 @ 00:07:09
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0