3 November,



Jag tycker verkligen att jag har kommit igång lite med detta bloggandet : ) Eller det blir nästan 1 inlägg varje dag och det var ett tag sen jag var så involverad i datorn och satt här så mycket.
Visst, jag skriver inte så mycket och inte om något intressant men känns skönt att få skriva av sej lite och ha något att göra i ett par minuter : )

Dagen idag, jag har sovit piss dåligt inatt, fick gå upp och lägga mej i soffan vid halv 1 tiden inatt slog på tvn och stängde av den vid 2. Vred och vände på mej ett x antal gånger, men till slut vaknade jag av väckarklockan vid 6 snåret, så jag hade ju iaf somnat till slut. Men somnade om och sov kankse en halv timme, sen gick det inte mer så det var bara att få på sej morgonrocken, tofflorna, slå på tvn och fixa frukost. Jag har vart nere hos Lina hela dagen och hjälpt henne. Var kvar till halv 5 ungefär så fick pappsen Johnny-boy komma och hämta oss, drog till Lina, sen lite på stan och sedan bar det iväg till fadern och kolla läget där och fika lite! ( Lina drack en kopp kaffe )
Där fanns det chips, kakor, godis och en hel del onödiga saker som vanligt!  
Pappa är en väldig pryl-gubbe han, han samlar på sej ALLT ( Då menar jag ALLT ) allt från usb-minne, sånna som är på brödet i affärerna som man "knyter ihop" påsen med, bilstereor, kakao från 2001 osv.. Det var nämligen så att jag fråga pappa om jag kunde få kakao eftersom han aldrig använder det, så sa Lina det " Bara det inte har gått ut " Pappa- " Nej, sånt går väl aldrgi ut, det kan stå åratal "  Vi kollade såklart datumet och det stog stämplat 03 04 2001 : ) Hahaha, så klockrent!!







Syster Lina och "fader-Arne" eller Johnnyboy boy även kallad!



Nu blir det Ugly Betty en stund och snart, snart, snart börjar Desperate Housewifes !! Jeyyyyyyyyyyyyy, vad jag har längtat efter det : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0