åter igen ny vecka,



Måndag igen då. Som vanligt får jag säga att jag tycker att helgerna bara flyger förbi. Det var ju Torsdag igår känns det som..
Jag har haft en bra helg. I Lördags åkte jag & Lina iväg till Kstad för lite julklappshandling ( Var det meningen iaf ) Men fick oss bara köpt till 1 person och sen blev resten till oss själva : ) Det var väldigt mycket folk och Lina höll på att dö utav värme så hon fick ta av sej och gå i kortarmat!
Blev en sväng in på Rusta då jag skulle köpa med en ljussling till pappsen, och sedan Bergvik såklart! Lina köpte sej en jacka för 300:- när hon smet iväg utan mej och när jag hitta henne så hittade jag även en likadan jacka för 49.50:- och jag fick gå och be om att lämna tillbaka hennes andra jacka så hon fick pengarna tillbaka. Det är väldigt bra att handla med mej för jag lyckas alltid hitta massa saker som är på Rea eller väldigt billigt osv. Så Lina lyckades få en hel outfit för ca 150 kr inkl skor!! Med min hjälp dock : )

Efter Karlstad drog vi till Milla där dom hade sexparty. Jag tyckte inte det var så jätte kul, men dom som drack hade nog roligare. Jag åkte hem efter ca 1 timme!
Gårdagen var det ju kalas hos Farfar, åkte till Pappsen, träffa Reine och Alva, åkte hem och lagade mat, åkte till Reine & Wero för adventsfika där vi fick medlånat en film "Hangover" som vi kikade på när vi kom hem. Den var riktigt rolig faktiskt : ) Vi hade stora förväntningar eftersom Reine hade sagt att den var as bra och han hade skrattat högt. Henrik skratta högt så han tyckte nog den var väldigt bra iaf !
Efter filmen blev det sängen. Inatt har jag sovit ganska dåligt igen. Men nu på förmiddagen slockna jag mellan halv 10- halv 12 och så himla skönt att verkligen sova så djupt, det behövdes.

I eftermiddag är det föräldragruppen igen. Jag ska sätta mej och läsa igenom det där i boken som vi skulle ha gjort tills idag. Om smärtstillande..



Bye!

Kommentarer
Postat av: Alex

du är allt för duktig du marie : )

2009-12-01 @ 06:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0