guten morgen,








Här sitter jag och nästan sover vid datorn : ) Fattar inte varför jag är så trött idag.. När jag annars ligger nästan vaken ända från 6.00 varje dag, och sover i omgångar men det är ändå då jag skulle kunna gå upp utan problem.. Men men, nu har jag iaf kommit upp.
Jag har käkat i mej en yogert, finns inget annat att äta så jag får nog ta mej en fralla nere hos Lina när jag kommer dit. Mumms,!

Idag är det Fredag också, det betyder att älskling är ledig hela helgen : ) Så ikväll blir det mys med tacos troligtvist, i morgon Kstad med Lian medans Henke skulle hjälpa Krokström med något. Och söndag blir det nog bara mys hela dagen. Kankse ner till stan och kolla Julmarknaden ( heter det så? ) Hoppas det inte regnar då bara. Ser ut som det ska vara bra väder idag!!



Nu ska jag göra mej klar och ta med mina knäck ner till Lina : ) Jag ska få röda gardiner av Mammsen också!!


Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0