Halva veckan,



Pussssst, nu har jag äntligen städat klart hela lägenheten och det behövdes verkligen : )
Henriks mamma och pappa kommer troligtvist hit idag så då var det bara att sätta igång med stor städningen igår vid 21.00 tiden, så det blev inge Desperate för min del så nu får jag vänta ända till Lördag eller Söndag och kolla på reprisen. Men men, thats life eller hur?!
Vi städade det mesta igår men det blev så sent så Henrik fick lägga sej så greja jag runt lite men tänkte att jag skulle fortsätta idag så nu är ALLT gjort. putsa, damma, sopa, damsuga, moppa aa you name it!
Meeeen det är så himla skönt att det är gjort nu : ) Ska bara bädda sängen !


Emma & lilla Elsa kommer hit idag, eller dom är nog på väg skulle jag tro. Så  det blir en hel dag med fika osv. SKa bli trevligt.
Imorgon dra jag, Lina, Monkan och Elin till ULLARED : ) Hahaha, äntligen ska jag få komma dit. Varken jag, Lina eller Monkan har vart där så det ska bli roktigt roligt. Eftersom jag drömde om Ullared för ett tag sen så har jag väldigt stora förväntningar också. I drömmen var det STORA tvättmedelspaket för bara 5:- osv, så billigt är det nog inte men kankse näst intill.

 


Jag har precis kommit ur duschen nu så jag måste göra mej klar innan dom kommer!
Ha en jätte bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0