mat,



Jag är sprängmatt nu!!! Jag lagade lite mat till mej och Henke, eller inte lite. Det blev mat till nog 4 personer till. Gjorde iaf lasagne och det blev gott tyckte jag, Henrik var inte lika förtjust.. Men han börjar få migrän eller han hade en himla huvudvärk iaf så det var nog därför han inte ville ha mat trodde han. Han tog ett par tabletter så hoppas det blir bättre så skulle han värma mat : ) Blev ju en del över.



Och nu har vi redan ätit klart, så ni ser att det är en del mat kvar : ) Men det blir gott att värma i micron i morgon det.
Imorgon ska jag försöka komma upp i tid. Så man hinner göra sej klar innan vi ska och kolla på huset osv.
Och kl 17 vankas det lite fikatajm här hos oss. Min storebror Reine fyller ju år idag, GRATTIS! så han kommer med sin lilla familj och även Pappsen kommer hit för det är ju faktiskt Fars dag i morgon. Lite eftermiddagsfika får det bli. Jag har bakat negerbollar så dom kan jag spara tills i morgon, Alva vill nog ha : ) Någon som har en kaffekokare att låna ut? Hahah, mamma kankse har en extra vi kan låna, eller Limpa!




Snart är jag i vecka 25, på Tisdag blir jag det : ) Weei, det närmar sej verkligen nu. Det är ju inte långt kvar och det kommer nog gå väldigt fort. Bara vi kommer in i December så känns det som man är i Januari för den månaden går ju i super fart med alla julklappar, Lucia, Julafton, Annandagen och Nyår. Och då är det ju bara 2 månade kvar : ) Det känns nästan som det är en evighet kvar men jag vet att det kommer gå fort och bra !






Där har ni min bullmage just nu : ) Den rundar allt till sej nu, jag blir större och större för varje dag tycker jag. Ibland känns det som magen ska sprängas, när jag har käkat jätte mycket och bäbben lägger sej på något konstigt sätt där inne i magen !

Jaja, nu ska jag lägga mej i soffan och vänta på Henrik och Jonas. Dom ska komma hit och spela Wii : ) Jag har aldrig testat det så det ska bli kul att pröva.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: camilla

tjockismage :)

2009-11-08 @ 22:46:30
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0