Rubrik,


Finns absolut inget bra på tv på helger.. Det fattar jag inte riktigt, det är ju så dom kan vissa massa bra filmer ist för all skit som är nu.. Så nu jag ska sätta mej här för lite tidsfördriv.
Var inne på en tjejs blogg och hitta detta, det är BRA tidsfördriv.

-Du för omkring 1 år sen



-En plats du saknar



-Någon du litar på



-Någon du älskar



-Någon som betyder mycket



-Den sista bilden på mina mottagna filer



-Någon som ger dig inspiration



-Någon du vill träffa



-Någon du tycker är söt



-Dig själv nyligen



-Dig själv som lyckligast



-Den du senast fick sms av



-Dom du alltid har roligt med















Nu fick ni lite bilder och jag fick lite att göra i en halv timme : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0