Torsdag,



Vädret är precis som det brukar vara.. Nyss, eller för ca 10 minuter sen sken solen och sen på en sekund vänder det helt och slår om till regn : ( Så fruktansvärt TRÅKIGTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT... Åååh, Sverige..








Jag och Henrik åkte till Ica och hyrde film igår, Public Enemys eller något sådant namn hade den har jag för mej. Jag trodde att jag skulle tycka den var bra för den gick på reklam för ett tag sen och då ville jag se den. Men den var kass.. Jag kom inte in i filmen från början, och då var det kört : ) Men jag kollade på hela ändå.. Man fatta inte hälften, tycker inte så bra om filmer när dom utspelar sej i äldre tider, eller va man säger : )


Nu ska jag få på mej kläder och gå bort till Henriks tremännings tjej, Madde och hälsa på henne och lilla Malva. Hon hade lite saker som jag kunde få av henne, ersättning och amningskupor och det tar jag glädeligen emot. Sånt kostar ju skjortan, så lika bra att packa på sej så mycket som möjligt!
Efter det blir det lunch på stan med Millisen och Ebba : )
Efter det skulle nog jag, Lina och Hajir ta en fika. Mycket rännande idag med andra ord.



Vi hörs sen gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0