trist,



Urschhhh vilket väder vi har nu, jag tycker verkligen inte om hösten. Det är så himla trist, grått, mulet, mörkt osv. Plus allt jävla regn som ska komma hela tiden. Idag har det inte regnat så mycket, eller det duggar typ och är bara allmänt blött ute.

Jag har iaf nyss vart nere på stan med Hajjen, vi tog oss en liten fika/mat på Xo. Där är det alltid lika mysigt. Lite dåligt med folk, men man vill kankse inte gå ut i detta tråkiga vädret.. Blev som vanligt massa barnprat : ) Men blev inte så lång stund eftersom jag skulle hämta Henrik på jobbet när han sluta nu kl 16.00, men det blir fika i morgon också med Linisen i spetsen : )
När vi åkte därifrån såg vi att dom har tagit fram eller fraktat fram den stora julgranen på torget, så nu är det verkligen Jul här i lilla Åmål : ) Men jag antar att dom inte ska tända ljusen i den förens Söndag då det är Julmarknad på torget.
Jag ska nog ta mej en titt på vad jag har för Julsaker, jag vet ju att det inte är ett så stort utbud.. Så jag borde införskaffa mej nya saker... Det får bli en trip till Returen med andra ord : ) Hahahha,












Nu ska jag och Henrik kolla efter hus ifall det har kommit upp några nya, och sedan laga lite mat är det tänkt. Elin- Vi kollar på hus runt om Åmål.. Inte inne i stan, men lite utanför.. Du kankse vet något? : )

Kommentarer
Postat av: Eljn

Ja ni kan ju flytta till ånimskog :D haha nejdå!! Hmm :) ja har inte så stor koll, men att bo typ vid hannebol är ju rätt bra, inte långt till stan men ändå lite utanför :) Simon hade en hörnlägenget i de blåhusen till vänster och där var de fint :) Gud vad kul !! Nu är du vuxen på riktigt :D

2009-11-25 @ 16:57:37
Postat av: Marika

Haha, ni kan få hyra mormos hus ute i Mo! :) Jättesött hus med världens altan :)

2009-11-25 @ 18:30:08
URL: http://marikasvensson.blogg.se/
Postat av: Limpano

Haha Elin. Marie kommer aldrig bli vuxen på riktigt:D min lillböna

2009-11-25 @ 21:22:58
URL: http://linadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0