bra där,



Jag har äntligen börjat få bort lite tvätt : ) Det har legat i högvis med tvätt i flera veckor och idag äntligen har jag iaf börjat att få in lite i garderoben. Och ALLT SKA bort innan jag kryper ner i min säng.
Fredag i morgon : ) Whhihihiooo, då ska jag hjälpa Lina hela dagen och på kvällen blir det nog bara mys framför tvn skulle jag tro, så vi kan somna gott i soffan till en film eller dylikt!
På Lördag är det marknad här i Åmål.
Självklart får man ut och spatsera lite på stan när den är här i the big city, självklart kommer man inte köpa någonting och tycka det är jätte tråkigt som alla år, och självklart kommer det vara pisskallt så man håller på att dö av kyla och självklart ska man behöva träffa massa folk och vara onödigt trevlig : ) Hahah, så illa är det inte men..



På söndag ska jag och Henrik vara chaffisar åt hans lillebror David som ska på innebandy match någonstans vid Göteborgshållet. Så det kommer nog bli en rolig tripp skulle jag tro : )



Back to the clothes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0