.


Söndag kväll och jag har legat i soffan nästan hela dagen : ) Underbart!
Blev lång sov morgon och efter det låg vi i soffan länge tills Henrik skulle iväg en sväng och när han kom hem åkte vi till stan och handlade lite, åkte hem och lagade mat för att sedan lägga oss i soffan igen : )
Har precis kollat på Ensam Mamma, och nu blir det nog filmen som är på 3an.

Imorgon ska jag och Henrik till barnmorskan igen : ) Känns som det var en evighetssen vi var där, eller 8 veckor iaf : ) Men ska bli roligt att komma dit!
Annars händer inte mycket. Jag ska tvätta hela förmiddagen, nu har vi ganska mycket tvätt så jag får upp tidigt för att tvätta allt och så det hinner bli torrt så vi slipper hänga det här uppe i lägenheten.





Jag och Millisen tog oss en tur till Karlsyad igår med Linas bil när regnet öste ner : ) Det var en rolig tripp och upplevelse.. Fick lite saker på Ikea och på Hm.
Annars är det inget roligt som har hänt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0