finally,


Äntligen Fredag : ) Wiihooo!
Jag har vart i Säffle och jobbat hela dagen tills nu, jag har precis stigit innanför dörren här hemma. Henke och lilla pissen låg i soffan och myste nu när jag kom hem! Så sötta min babys!
Nu ska vi ner till stan och handla lite, jag MÅSTE ha julmust. När jag var i Säffle och stog där så stog jag precis bredvid Julmusten så jag har vart sugen på det hela dagen. Måste kolla om mina pengar har kommit in på kontot. Jag skulle få en ganska bra summa från A-kassan nu äntligen. Har ju inte fått pengar sen jag blev arbetslös i Augusti.. Men men, thats life.. Nu äntligen kommer det in lite peningar iaf!








Mumms, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0