for free,










Nu sitter jag och väntar på att Henrik ska komma hem så vi kan göra oss klara för en kväll i Karlstad : ) Vi ska dit för lite mat och få lite underhållning. Det är Svensk Cater ( ? heter dom så tro, en utav Linas leverantörer ) som har mässa, så på kvällen är det matbjudning och underhållning ! Det ska bli riktigt trevligt tycker jag, mest för man får äta och dricka allt GRATIS och gratis är alltid gott.
Jag vet dock inte vad jag ska ha på mej, det börjar bli jobbigt nu med kläder för jag får nästan inte på mej något, eller så är det alldeles för tajt, aa alltid ska det ju finnas något att klaga på. Kankse ska börja köpa mamma kläder? Det är på tiden att jag gör det. Men jag har inga pengar : / Har inte fått några stämplingspengar än.. Buuhuh. Så det är bara att knö på sej mina gamla kläder !






Igår spenderarde jag och Limpan kvällen hos fam Jan Nytomt : ) Träffade Josse & Jojjo och kollade på film, P.S I love you, men såg tyvärr inte klart på den eftersom Lina var tvungen att åka hem och jag var chaffis. Men jag skulle gärna vilja se klart den, så kankse blir att hyra den. Men det var riktigt trevligt iaf. Jag och Lina köpte oss godis och Josse & Jojjo köpte sej massa frukt och slog stort på fruktsallad. Orka vara så nyttig : ) Hahhah, man kan ju inte kolla på film utan något gottigt som godis, chips, popcorn etc !


Nu ska jag försöka välja kläder också.. Pusttt, tänk om man kunde gå dit i mjukisarna : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0