FREDAG, ja tack!



Nu är det Fredag IGEN! Det är alltid lika skönt med Fredagar, mest för jag och Henrik kan ligga i soffan och äta chips,godis och vara uppe hur länge som helst utan att veta att man ska upp i morgon. Jag somnar dock i soffan varje Fredag så Henrik får väcka mej när klockan blir för mycket eller så vaknar jag utav att vi båda har somnat : ) Men det är underbart !







Nu har jag även gått mer än halva graviditeten : ) Det känns jävligt bra, och det kommer nog gå snabbt nu framöver tror jag. Nu är det ju snart November och sen December som går jätte fort och sedan är vi inne i det nya året.
Vi var hos barnmorskan i Måndags, blev lite prat bara och sedan fick vi lyssna på den lilla igen : ) Haha, den rör sej väldigt mycket inne i mej. När vi var på Ultraljudet rörde den sej hela tiden och nu i Måndags fick hos "jaga" den i magen för den simma iväg : ) Såååå sött!
Det ska bli så himla kul att få en liten bäbbe. Trodde det skulle vara ganska jobbigt att vara nykter hela denna tiden eftersom jag festade väldigt mycket före den "kom till" men det har inte varit svårt alls faktiskt. Beror nog mycket på att mina närmaste vänner inte heller har festat så mycket som vi brukade. Men jag skulle inte vilja byta ut allt detta mot festande, allt är jätte bra mellan mej och Henrik och jag mår bra också!








Imorgon skaj ag och Henrik till Gustavsfors, eller först till Billingen och kolla på innebandy : ) Det ska bli roligt, dom är så duktiga! Efter det blir det nog raka vägen till Gfors och äta mat. Jag har längtat efter det hela veckan, det är så himla mycket godare att äta hos någon annan. ( Oftast )
Tror vi skulle spendera natten där också, så vi ska köpa med massa chips och godis så vi kan mysa med David och Fredrik : ) Dom blir alltid så glada när vi kommer och har med massa godsaker : )












Se där ja, jag fick till ett inlägg idag igen : )
Nu ska jag äta frukost, och sedan försöka städa lite här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0