FREDAG!


Äntligen Fredag : ) Haha, säger jag som är ledig hela veckorna!
Jag har iaf vart nere hos Lina hela dagen och hjälpt henne lite, så har nästan nyss kommit hem nu..
Idag vet jag inte vad som händer, men blir nog välsigt lugnt för oss skulle jag tro. Blir nog bara ner till Ica och handla lite gott i gott gott så vi kan smaska på ikväll och sedan en film säkert !
Det är Fredag det : )


Och i morgon är det ju marknad. Härligt att veta att man ska göra någonting iaf, annars blir man ju bara sittandes här hemma i soffan och gör absolut ingenting : )








Jag fick in alla kläder i garderoben igår också, så nu ser det ut som vi har en väldigt mycket större lägenhet när allt det är borta. Nu är det bara resten som ska städas, men det tar vi en annan dag det : )
Jag har lite saker som måste ner i förrådet också, det kanske jag skulle ta tag i nu? Så det blir gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0