haha,



Idag har jag inte gjort någonting, absolut inget. Jag vaknade i morse alldeles för tidigt och var tvungen att somna om och det gjorde jag tydligen för jag vaknade 11.25 och kände att jag hade sovit ut : ) Henke låg ute i soffan och sov så det var bara till att väcka han, eftersom han skulle iväg till garaget och greja idag.
Så nu under dagen har blivit mycket tv-tittande och data-sittande, det ända jag har gjort är att växla mellan tvn och datorn. Jag måste hoppa in i duschen nu, mitt hår är som ett stort skattbo som Henrik sa till mej igår!
Jag funderar skarpt på att lägga mej i ett bad en stund.. Det hade var heaven det : )

Blir kankse Gustavsfors ikväll, om Henrik kommer hem någon gång. Han har inte på telefonen, antagligen inget batteri, så jag får inte tag på han.. Men vi pratade på det igår att vi skulle åka dit ikväll och stanna tills i morgon.
Men som sagt får vi se hur det blir när han kommer hem osv, klockan kankse blir alldeles för mycket.










Det är ju halloween idag : ) Inget jag har märkt av dock. Om jag inte hade varit gravid hade jag nog haft fullt upp hela denna veckan med att bestämma utklädsel osv. Och garanterat börjat druckit nu vid denna tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0