jobb?



Nu är det Torsdag igen : ) Veckorna går så himla fort, även om man är arbetslös och har absolut inget att göra på dagarna..
Jag orkar knappt sitta vid datorn längre.. Eller blir att jag kankse sätter på den och kollar facebook, sen slänger jag mej hellre i soffan och ligger där! Eller så är jag nere hos Lina och hjälper henne.
Men som sagt är det Torsdag idag, men känns som Fredag tycker jag.
Jag har vart nere på arbetsförmedlingen och fick några jobb som jag skulle söka och det är redan gjort. Men inget här i Åmål så det blir nog inte att jag får något utav dom.. : / Pust, vad det är tråkigt att söka jobb.




Jaja, till helgen blir det lugna puckar för oss. Imorgon blir det nog bara mys framför tvn med massa godsaker och onyttigheter : ) Och Lördag ska vi åka till Billinge (tror jag) och kolla när Henkes småbröder spelar innebandy och sedan åka med till Gustavsfors och troligtvist sova över där. Mumms, vi skulle få tacos tror jag Henke sa, då blir det god mat och massa mys hela helgen!

Yes, här fick ni lite uppdatering av mig.
 och yes, jag vet att jag är kass på detta med bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0