kyrkråtta,





Godkväll på er!
Jag har absolut inget att göra så det fick bli ett till inlägg för ikväll : )
Men vet absolut inte vad jag ska skriva om. Idol kankse?
Mm, jag är ju som sagt inget Idol fan, även om Milla har tvingat mej att kollat på det dom senaste åren : ) Men ändå tycker jag att det är ett väldigt tråkigt, skit program. Det var bättre förr när det var dom andra som satt i juryn, så redan för ett par år sen tyckte jag att det blev sämre än sämst då dom bytte. Men inte nog med det så är alla super duper kassa i år. Till och med Tove som jag tyckte var nåt sådär bra söööööög balle idag. Det är ju denna Erik då som är okej, men dom andra?! Myy gooood...
Men det är nog mycket för jag har haft en ganska dålig eftermiddag också.. Men men, Idol ska sluta få mej som tittare härdan efter. Eller om den där Rahbi (eller vad han heter ) åker ut så kankse man kan ta en snabb titt.

Jaaa, jag tog mej ett bad förut och det var himla skönt. Brukar ha väldigt varmt vatten men idag tog jag lite kallare och det var mycket bättre. Då gick det ju att ligga där mer än 5 minuter iaf. Mycket skum och tända ljus, då mår jag gööt!
Imorgon händer inte mycket heller. Jag har faktikst inget planerat. Någon som har något förslag ? Plus att jag inte har några pengar heller och bilen kan jag inte köra med : S Måste ringa pappsen imorgon och fråga om jag kan låna lite tills jag får mina stämplingspengar som säkert kommer att ta evighet att få..
Alla andra fick pengar idag och jag vet inte när jag kommer få igen. Jag känner mej som världens fattiglapp..




Men jag kankse ska ta hit Limpan så hon kan hjälpa mej att städa? Henrik jobbar ju imorgon så han kan jag ju räkna bort.
Men det är ju så jävla tråkigt att städa. Jobbigt att det är något som måste bli gjort bara.
Men hoppas Lina kommer på något annat vi kan göra ist så vi slipper städa : )




Nu får jag kolla lite tv och sen somna i soffan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

öjj kyrkråttan, vi kanske ska storstäda lyan imorgon? och slänga ut bobbo?=)

2009-10-25 @ 21:24:40
URL: http://linadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0