se där ja,




Det finns allt några kära läsare som är inne på min blogg var dag och kollar om jag har orkat uppdatera något : ) Sorry, för så himla dålig update hörrni!!  ( Jag hoppas nästan på att datorn går sönder så jag kan skylla på det snart )
Det är konstigt att jag inte orkar sitta vid datorn något mer, eftersom jag ÄLSKAR att sitta här annars och bara kika runt och klicka mej in på sidor osv..
Idag har jag vart nere och hjälp Lina på Kalrberg, det har varit någon föreläsning i ett par dagar så det har vart 100 personer som ska ha smörgås och kaffe, kaffe och kaka på förmiddag och eftermiddagen. Och såklart hjälper jag min lilla lilla lillasyster : ) Så nu har jag precis käkat köttfärssås och makaroner. Mumms, blev så dålig frukost så det kändes som jag skulle svimma när jag kom hem : ( Jag längtar verkligen tills bäbben är ute ur mej så jag slipper detta jävla mas med att äta hela tiden. Det är ju inte så att jag är hungrig, men kroppen vet ju när den behöver mat och då blir jag helt svimfärdig och väldigt illamående så det är ju bara att få i sej något. I vanliga fall känner man ju inte av att man behöver mat lika ofta, så man behöver inte äta så här ofta som jag gör nu. Då kunde jag ju gå nästan en hel dag utan mat. Men det funkar verkligen inte mera.

Btw, så är jag inne i vecka 21 nu : ) Så nu är det bara att räkna neråt! Det känns skönt att jag har kommit över halva tiden nu. Bäbbe magen börjar komma på riktigt nu med!! Jag känner hur den rör sej jätte mycket inne i mej nu, och jag har även kännt på utsidan. Men det är dock inte så ofta och inte så hårda sparkar liksom. Eftersom jag känner när den rör sej kan jag ibland känna lite lite på utsidan : ) Det är himla gulligt!!! Min lilla ängel som ligger där inne. Den rör på sej jätte mycket, hela tiden och sparkar mej neråt i kissblåsan så det där med toabesök har ökat väldigt. Iaf på kvällar, Henrik blir snart galen på mej. Jag går nog 1 gång i timmen om inte mer.



Där har ni min mage : ) Nu börjar den allt bli STOR!!! Mamma tror jag kommer bli en jätte ballong innan jag ska trycka ut den lilla!
Men eftersom jag är så liten och "nätt" (som barnmorskan säger) så kommer jag nog bli stor. Desto mindre och smalare man är, desto mer kilo ska man ju gå upp. Jag väger 50 kg nu och jag brukar normalt väga mellan 42-44 så ca 6,7 kg har jag gått upp. Mer blir det : )
Vem kan stoppa mej när jag bara rullar fram. tralla lala lalla lala la la.




Idag händer inte mycket. Jag måste ner och handla lite, och försöka kopiera lite papper men det får jag nog åka pp till mamma i eftermiddag och göra. Måste skicka in lite papper till A-kassan..

Yeppp!

Kommentarer
Postat av: angelina

Vilken söt mage :D vet du vad de ska bli?:)

2009-10-16 @ 19:57:43
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: elin ståhl

gud du är så fin marie !! :) kan den inte komma snart jag orkar inte vänta mer :D

2009-10-21 @ 23:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0