TISDAG,



Jag har nästan precis kommit innanför dörren nu, jag körde Werra till Säffle för hon skulle göra teorin. SÅ idag var jag uppe med tuppen : )
Jag ska snart bege mej ner till BVC för att få vaccin mot svininfluensan. Undra om man får den genom en spruta? Men jag antar att det är så. Tur att jag inte har sprutskräck iaf då : )


Nu är jag i vecka 22 och det går sakta men säkert framåt i graviditeten ! Magen växer och växer, nu tycker jag att den börjar bli stor iaf. En stor kagge så att säga : )
Jag känner hur rör sej i mejjätte väl, och ett par hårda sparkar får den lilla allt in på mej. Men det är mysigt det!
Annars är allt som vanligt, jag mår relativt bra och börjar bli mycket piggare : )
Om en halv timme ska jag iväg, så jag ska nog försöka få i mej lite och äta innan.
Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0