tjockis,



Här sitter jag med min lilla tjockis mage : ) Jag och Henrik har legat framför tvn hela kvällen men det finns ABSOLUT inget att kolla på. Varför visas inget bra på helger?? Verkligen ingenting går att kolla på.. Fattar verkligen inte det.. När det väl är helg så går det massa skit eller repriser liksom, och alla repriser har man ju sett i veckan redan.. ÅÅÅHH, pissa på tvn.



Vi har hämtat våran bäbbevagn idag också, så nu är vi ägare till en sådan : ) Det ska bli kul och se hur det kommer att gå och få ihop den osv. Var både ligg- och sittdel så det blir lite att mokla med. Men den står nere i förrådet så jag får väl ner och testa några gånger, men Henrik vet iaf hur man får ihop den nu så vi får in den i bilen : )

Idag har jag vart borta hos Lina & Danne, så kom Alva & storebror Reine och hälsade på och fick sej lite fika. Var länge sen jag träffade Alva och hon har blivit så stor nu så.. Tiden går fort, hon fyller ju redan 5 till sommaren : )
Snart är det Julafton också : ) Jag vet redan var jag önskar mej. Ett Supernintendo, svarta över drag till mina soffor Ektorp 3+2 sits osv, det var bara lite saker utav det jag vill ha !
Nee, nu ska jag väcka Henrik som har somnat i soffan ^^




Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0