20/9-09





Idag är det Söndag, hela helgen har bara runnit förbi som vanligt. Igår jobbade jag i stort sett hela dagen, eller hjälpte Linan : ) Först ute på travet där det var hund utställning eller något i den stilen. Så jag, mamma och Lina var där och hade lite mat och godis. Men det var ingen höjdare i år. Efter det fick jag åka hem en timme, käka lite och göra sej i ordning för nästa tillställning som var nere på Karlberg. Åmåls Dööörty Dancing som anordnades av Sofia Westlund. Det var helt okej, stog och sålde kaffe, godis och dricka.. Blev dock lite senare än planerat.. Men det var helt okej.
Efter det var klockan ungefär 22 och då åkte jag hem till Henrik som låg i soffan och väntade på mej : ) Så blev det mys, ett bad och mer mys <3


Jag vill åka till Årjäng och gå på marknaden, ja gska försöka få med mej Lina men hon ligger och sover än, plus att hon är säkert väldigt bakfull. Henrik får jag nog aldrig med mej.. Men om vi kankse stoppar hos hans föräldrar osv kankse han följer med.. Men chansen är nog inte så stor : )

Nu måste jag äta lite frukost.


Byee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0