Äntligen,


ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN har jag slutat spytt... Det tog sitt tag, men nu har jag fått i mej en smörgås och vatten, försökte dricka lite grönt te, men det var verkligen inget för mej.. Bättre med det gamla smaksätta som finns. Men det är inte så bra att dricka sånt te nu när man är gravid tydligen ( Inte bra att dricka 6 koppar om dagen, som jag INTE gör )  
Jag har legat i soffan hela dagen i stort sett, förutom när jag fick springa på toa.. Men nu har jag lyckats målat sista gången i sovrummet. Men färgen räckte inte, och färgen är alldeles för ljus så får nog iväg och köpa en mörkare sen när jag orkar.



Jag vill att Henrik ska komma hem till mej och ta hand om mej nu när jag mår så fruktansvärt dåligt : (

Nu är det förlossningskliniken på tv så jag ska nog bänka mej i sängen igen och kolla på det och gråta lite : ) Jag har blivit så fruktansvärt känslig, kan gråta när som helst nästan. Henrik råka snärta till mej på rumpan och jag börja stört grina : ) Och när jag kollar på tv kan jag gråta floder.






<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0