bad day,



Vaknade i morse av att klockan ringde 6.00 och det var bara till att försöka få upp Henrik och på något konstigt sätt han han börjat gått upp på direkten. Annars brukar han inte komma upp före halv 7 eller senare.. Duktig Älskling ! Men iaf, jag kände av ett väldigt konstigt illamående då, men var faktikst så himla trött så jag gjorde allt för att somna om och det gjorde jag tills 45 minuter sen, då drog det igång.... Jag har vart inne på toa och spytt och spytt och spytt.. Kroppen fortsätter att spy fast man inte har något kvar, så jag spyr sånt gult galla eller vad det heter.. Men det känns inte som om det är för jag är gravid, för då brukar jag spy en gång och sen är det över och inte riktigt denna känslan på illamående, så tror att det är något som jag har käkat faktikst. Men det är bra att jag inte har svårt för att spy, dom flesta kan ju tycka att det är äckligt och det värsta man vet. Men jag har inte alls svårt för att spy, tycker nästan det är skönt, för efter vet jag att jag mår så mycket bättre. Inte nog med att jag skulle in och spy, lilla katten hade också spytt på golvet i badrummet : ( Stackars katten..
Var ju meningen att jag skulle hjälpa Lina idag för mamma ska iväg, men jag kan inte gå ner till Karlberg så här när jag behöver spy en gång i halv timmen..
Men men, life goes on... Bara att vänja sej med detta humöret ett tag till fram över.



Igår kom Emma och lilla Elsa till Åmål, så vi tog oss en tur till Profab och sedan gick vi till Xo och fikade. Efter det åkte vi hem till Milla och satt där medand Millan var iväg och jobbade. Blev mycket babyprat, nästan enbart : )Men det är trevligt att höra hur dom har det och vad dom har gått igenom. Det är nog till stor hjälp sedan när jag står här med barnet..
Målade även nästan klart i sovrummet, vi har bara en vägg kvar som ska målas en sista gång. Det ska jag försöka göra idag om jag blir nåt bättre.. Men vi tyckte kankse att den lila var lite för ljus, så jag funderar på om jag ska köpa en som är lite mörkare..





Nee, nu får jag slänga mej i sängarna här i vardagsrummet : ) Ska försöka få i mej något att äta om en stund, så kankse jag måt lite bättre. Idag önskar jag att Henrik var hemma med mej hela dagen och pysslade om mej. Han massera mina fötter här om dagen och det var heaven det! Underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0