bad,





Jag har precis legat i badet 1 timme : ) Åååååh, så skönt och gott det var. Eftersom jag har mått lite dåligt idag så var det väldigt avslappnande i kroppen att lägga sej där. Nu är jag helt torr i hela ansiktet dock, men ska snart gå och smörja in mitt fejs!



Riktigt så här mysigt hade inte jag, för jag hittade ingen tändare eller tändstickor så jag fick ha taklampan tänd : ) Men skumm hade jag iaf!

Nu ska jag sätta mej i soffan och kolla på Idol.. Jag är inte Idol typen direkt faktikst, jag tycker att det är skit tråkigt och skit dåligt rent ut sagt. Men det har jag alltid tyckt, jag har aldrig följt det ( förutom när jag har vart hos Milla på Fredagar och hon tvingade mej kolla på det )
Men hoppas det bjuder på något roligt iaf!




Kommentarer
Postat av: Anonym

yummi.. tog den bilden med johan :) ja blev inte arg för den bilden :) men kund ha blitt.. haha /limpus

2009-09-18 @ 21:23:03
URL: http://linadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0