FRRRRREDAG!



Idag är det Fredag och det betyder helg för dom flesta : ) Jippppii, va gööt!
Jag har faktikst jobbat idag, eller hjälpt Lina, så Lina fick sej en day off. Så hon och Josse-Posse tog sej en tripp till Charlestown. Mamma och jag stog för arbetet idag alltså ! Men det gick hur bra som helst. Idag rök vi inte ihop något. Eftersom både jag och Lina kan ryka ihop lätt med mamma när vi jobbar med henne : )

Henrik undrade om jag ville följa med han till Falun idag, han skulle dit och hämta något till bilen och självklart gör jag väl det. Om jag inte får något annat mycket roligare för mej, men tror inte det finns något att göra idag så det är väl lika bra att jag åker med.
Jag är spräng mätt nu, jag har tryckt i mej 2 köttfärspajer som jag fick med hem, mamma har gjort dom själv och dom är SÅÅÅ goda : )
Det första mamma sa till mej i morse var att hon hade blivit jätte förkyld inatt och efter det så fick jag skit ont i halsen så jag kommer nog också åka på en förkyldning nu känns det som : ( Buuhuh, orkar inte gå runt och vara förkyld. Finns ju absolut inget tråkigare och jag hatar att ha ont i halsen...
Henrik slutar ju alldeles strax så jag ska nog byta om till mjukis kläder och göra mej redo.




Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

Nu är SOMMARFINALIST VINNAREN UTSEDD!

SÅ tack för att du röstade förut på dina favoriter! :D



Hoppas du får en riktigt fin kväll!

HUGS! :) www.noescape.blogg.se

2009-09-05 @ 21:34:20
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0