Godkväll : )


Någon mer än jag som inte följer Idol? Jag började faktikst denna säsongen med att följa det, eller kollade när dom hade alla auditions eller vad det heter. Men sen blir det att det rinner ut i sanden bara, Jag orkar inte hålla koll varenda dag att sätta på tvn kl 8, oftast är jag knappast hemma vid den tiden..
Det blir bättre när det bara är några kvar så man kan ha en favvo då, så man slipper se den åka ut nu typ ungefär.
På tal om Idol....




Nu har jag precis gjort i ordning våran toalett, nu är den verkligen BLÅ! Allt är blått, duschdraperiet, handukar och mattan. Men det blev faktikst ganska bra, bättre än förut när jag hade rött, vitt, beight och en sån där Ikea matta som ser ut som en fisk : )
Nu är det bara städningen kvar av resten av lägenheten som väntar. Undra vilken dag vi ska få ork till det.. ?
Jaja, nu skak vi hoppa i duschen. Jag kankse kan ta mej ett bad till? : )

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0