Godmorgon : )





Idag är det redan Onsdag och halva veckan har inprincip svävat förbi oss. Jag har allt vart vaken ett tag, vaknar tidigt nu och kan verkligen inte somna om.. Och jag som gärna sover alldeles för länge !
Jag har iaf fått i mej lite frukost, en pytte smörgås, lite yogerth och vatten + alla tabletter.. Det börjar bli fruktansvärt svårt att få mej i frukost och mat över huvud taget. Jag har haft en väldig bra apetit under graviditeten och käkat mer än vanligt, men nu känns det bara jobbigt att äta och blir väldigt illamående direkt jag ska äta.
Idag har jag även ont i hela kroppen efter min och Linas spontan springtur som vi fick för oss att göra igår. Men det är ganska skönt på ett sätt att ha träningsverk, då känns det som man har gjort något. Men det behövde ju inte sätta sej i hela kroppen : )


Nu ska jag allt slänga mej i soffan och kolla om det går någon bra film eller nåt bra program.

Ha en bra Onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0