Halva veckan,


Onsdag är det idag redan : ) Jag har precis kommit upp ur sängen. Jag vaknade av att det knacka på dörren, me njag kunde inte öppna när jag halv sov.. Men det är så jobbigt när det blir så, jag vill ju veta vem det var som stog där utanför dörren. Men vem kommer och knackar på så här tidigt? Eller detta var för ca en halv timme sen så.. ?

Nu ska jag snart äta frukost och ta en dusch och efter det blir det att få på sej lite kläder. Kankse kör med mjukiskläder idag? Så jobbigt och trycka på mej vanliga kläder nu mer. Och det där med att sminka sej.. Ååååh, hur jobbigt är det inte när man inte ska göra något särskilt?! Då är det bara onödigt tycker jag.. Men men, slutar nog med att jag står där framför spegeln ändå : ) Om jag känner mej själv rätt!
Iaf så ska jag bort till Milla efter det, hon får följa med mej till Profab. Jag måste dit och köpa ny färg.. Men nu blir jag så osäker på vilken färg jag ska ha, mörk lila eller mörk grått? Men kör nog på mörkare lila, så det blir lite färg där inne. Lite roligare så man kan ha lila saker. Köpte ju några lila ljus osv..
Imorgon drar vi nog till Ikea igen : ) Weei, då ska jag ha med mina "röda saker till vardagsrummet" som jag köpte här om dagen, kan ju inte ha rött till brunt, eller det ser ut som det snart är julafton... Tänkte om man skulle ha svart till bara, men så tråkigt.. Vad kan man ha till brunt? Svara gärna så jag kan köpa med i morgon : )

Jag blev allt bättre igår, men det måste ha varit något som jag käkade dagen före för så här illa har det aldrig varit, och inte samma illamående liksom. Och det kändes som jag spydde och spydde enbart för att det var något som inte kom upp, eftersom jag spydde ju massa galla tillslut för det inte fanns nåt..







Nu ska jag allt hoppa i duschen eller äta, måste komma iväg snart..
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marika

Turkos är oftast väldigt fint till brunt! Eller blåa nyanser över huvudtaget till. Vitt och brunt också.

2009-09-02 @ 16:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0