här igen,


Jag, Henken, Limpan och Danne-boyen drog på bio här i Åmål idag, flickan som lekte med elden, och den var faktikst bra. Men jag tycker allt att den första var bättre. Men inget att klaga på. Trevligt att vi hittade på något att göra ist för att bara sitta hemma och uggla.






Som sagt är jag i vecka 19 nu i min graviditet och dom flesta har säkert sett bilder från Fejjan ( även kallat facebook ) på min mage, men såklart dom bilderna kommer här i bloggen också. Nu när jag äntligen har något att skriva och lägga in bilder om så får dom komma överallt!
Det är konstigt, för jag ser mycket tjockare ut på bilden än var jag är tycker jag ? Eller så blir man lite blind nu när man ser magen hela tiden och inte riktigt märker att den växer så fort..
Kommer nog bara bli större och större ganska fort nu känns det som.
Jag känner ju den lilla bäbben när den rör sej där inne, men bara invändigt, eller alltså jag känner det inne i mej, det känns inget utanpå att den tex sparkar osv. Men det kommer nog snart det med, brukar ju komma i vecka 20 ungefär !





Jag VET att det är stökigt, men vi håller på att städa. Vi har iaf fått ner dom 2 extra sängarna som vi hade här i vardagsrummet, ÄNTLIGEN! Nu är det bara till att moppa golv och all tvätt ska dit den hör hemma. Men det tar vi en annan dag när vi har lust för att städa..
Henrik har även köpt sej en ny bil som vi kan ha när vi får bäbben, en helt vanlig bil denna gången som rullar framåt och det får plats kärra, barnstol and so on.. : ) Goooood Hunny! Här en bild på den som Henke tjata till sej att jag skulle lägga ut!



Så ser den pärlan ut. Volvo ska det tydligen vara : ) Villa och hund som saknas. Men vi har ju iof katt!




Nu ska jag hoppa i sängen och försöka få med mej Henrik som sitter och spelar tvspel : )
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0