Onsdag mitt i veckan,



Nu ska jag alldeles starx ta mej ett bad tror jag : ) Orkade inte duscha igår för det blev så sent innan vi kom i säng.. Men det är ju så skönt att lägga sej i badet. Men först måste jag äta frukost.. Som idag blir bröd som Henriks mamma har bakat till oss! Så fruktansvärt gott : )
Efter badet så ska jag ner till Lina och hjälpa henne, för mamma skulle gå lite tidigare. Och efter det ska vi kankse ta oss en tripp till Lång-Ed, hahah, och hälsa på Linn. Det var inte igår vi träffa henne. Nu har hon och en kille flyttat ihop i en lägenhet i Lång-Ed. Så hon ville att vi skulle komma dit : )Men jag får se vad Linan säger, om hon har lust med det eller inte.



Nu får det allt bli frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0