pust,



Jag skicka sms till Lina förut.
"Ska vi hitta på nåt kul?"
L- "Ja, men vad?"
M- "Jag vet inte  : ( "
L-"Jag vill ut och springa!"
M- "Då gör vi det"



Mmm, så började självmordskvällen och nu sitter jag här och håller verkligen på att avlida. Jag har ont i bröstet, huvudet, lägre delen av ryggen, i magen och precis där i början av benen ( typ bäcken eller vad det heter kankse? ) och alla delar i benen.... Ursch, detta var inte bra för mej känner jag. Jag kommer inte kunna gå i morgon. Plus att jag har gått upp och ner 18740000 gånger i trappen idag.. Mammmma, kom och ta hand om mej!!
Men nästa springrunda får nog vänta tills den lilla har kommit ut!

Jag tror även att jag har känt den lilla krabaten sparka : ) Jag har kännt nu ett par dagar en konstig "fjärillar i magen"- känsla, och har inte förståt vad det är, för det känns ganska bra och jag blev väldigt glad och lycklig när den känslan i magen kom, och idag läste jag att det kan börjas med att kännas som "fjärillar i magen"-känsla när den börjar sparkas!!! Weeeei, hur gulligt är inte detta?!
Idag är det 1 vecka kvar tills Ultraljudet : ) Så om en vecka kl 11 ska vi vara nere på Näl och kolla den lilla! Det kommer bli så underbart, helt fantastiskt!! Allt kommer ju kännas så mycket verkligare när man ser henne/honom och får massa kort!






Där fick ni lite gamla bilder, Lina blir säkert skit sur för jag läggde upp den bilden : )
Nu ska jag äta glass, slänga mej i soffan och kolla på det som är kvar av Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0