puuh,


Jag har fått i mej 2 panpizzor. Henrik fick köpa med sej 2 st till mej och komma hem med. Men helt underbart att jag har fått i mej någon mat nu. Blev helt snurrig i huvudet när jag inte hade ätit något på hela dagen ( Okej, en smörgås utan pålägg ) Så nu mår jag faktikst bra igen, eller bättre ska jag säga. Är inte helt på Topp men.

Jag har legat i sängen exakt hela dagen.. Kom ju upp och kunde måla en gång i morse, men inte mer än så har det hänt mej.
Men jag funderar på att kankse ta en promenad eller något, det är ju faktikst väldigt fint väder ute idag. Eller så ligger jag kvar här inne och käkar kakor : ) Tror starkt på alternativ 2. Bättre att ligga här och vänta på att Henrik ska komma hem, han fråga mej igår om han kunde jobba över och det fick han självklart men det ångrar jag skarpt nu.. Men ganska skönt att vara själv, eller han ska inte behöva ligga här när jag är dålig. Då är det bättre att han får nåt gjort som jobbar och tjänar pengar!




Nu ska jag kolla på Unga mödrar : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0