Tidigt,



Klockan är inte ens 9 och jag är uppe redan : ) Är inte så pigg, känner mej trött och sliten. Men kan bero på ett jag och Henrik kom i säng lite senare och jag har inte  behövt ställt klockan på ett tag.
Nu sitter jag och käkar nybakat bröd som Henrik fick med av sin mamma igår, och det är så himla gott! Han tog även med sej en frys som vi ska få låna av dom så hela frysen är fullt i bröd nu : ) Underbart!!


Nu ska jag göra mej klar iaf. Ska till Karlstad ( idag igen ) med Milla och Hajir. Blir en tripp till Ikea, jag ska även till skopunkten och kolla om jag kan hitta mej några skor !
Men jag ska försöka ha kameran i handen och få någon bild : )


Ha en jätte bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0