Torsdag,



Sådär, nu har jag inte uppdaterat på ett tag igen och Camilla blir argare och argare : ) Tur att hon är så himla bra på att uppdater då!   ...inte!
Men jag har absolut ingen ork att ta mej tid att sitta och skriva här.

I Tisdags var vi iaf på Ultraljud på Näl och det var rikigt mysigt! Hade dock en sur fitta till barnmorska, som verkade ha vaknat på fel sida sängen den morgonen..
Men vi fick ju iaf se den lilla bäbben i min mage och det var underbart att se! Han/hon sparka och rörde sej pr4ecis hela tiden när vi var där så vi kommer nog få en liten tuffing som ska sparka hela tiden! Men det var kul att se den röra på sej än att den bara hade legat still där. Lille plutten!



Här ser man ryggragen jätte väl, även huvud en arm och kroppen!




Huvud, kroppen, en arm och båda benen : )



Här är en bild överifrån så man ser huvudet, 2 armar ( dock inte här för blixten är på ) och 2 små ben!




Så himla roligt att man har fått sett den lilla och allt såg bra ut. Nu har vi både fått lyssnat och sett bäbben : )
Magen har blivit större nu också, nu blir den mer spänd liksom. Annars tycker jag bara att jag har varit lite svullen, men nu kommer verkligen bäbbemagen!!
Barnmorskan räknade ut den kommer 1 mars. Är det skottår i år? För med våran tur kommer den nog den dagen isf : )





Annars händer inte mycket, eller jag mår inte så dåligt mer. Min brors flickvän sa att hon mådde skit dåligt utan "Mitt val kvinna" så jag slutade med dom och mår mycket bättre. Så det kankse var dom.. ? Vi ska till barnmorskan om ca 1 och en halv vecka så då ska jag höra med henne. Tror det var viktigast att ta dom i början för folsyran, så man kankse inte behöver ta dom mer. Och absolut inte om det är dom som gör att jag mådde så dåligt.
Idag ska jag passa Alva, jag ska hämta henne vid 2 tiden på dagis troligtvist och ha henne till 6. Det ska bli roligt! Då ska vi hitta på bus : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0