Torsdag : )





Jag är uppe med tuppen som vanligt. Det går verkligen inte att sova för mej på morgonen mer.. Så det är ju lika bra att palla sej upp och sätta sej vid datorn eller tvn ist!
Jag har precis vart iväg och spytt : ( Jag gjorde mej frukost ( toast ) och drack äppeljouice och efter ett tag kände jag hur magen bara vände sej och allt kom upp. Jag hinner inte ens till toa nu mer så jag spyr i mina händer : / Urschhh ja vet.. Det är jävlaigt jobbigt för jag märker inte av att " oj, nu mår jag dåligt så kankse bra att dra sej till toasittsen" Utan det bara kommer upp...
Men jag ska till läkaren idag eller i morgon, ringde och dom skulle inte ringa upp mej förens vid 15,30 tiden i eftermiddag. Så det blir säkert i morgon.. Jag är rädd att jag har svininfluensan och det är väl inte så bra om man är gravid..? Jag blev ju förkyld för 2 veckor sedan i morgon, och det har fortfarande inte gått över helt.. Lika bra att kolla sej iaf.

 





Dåligt väder är det idag med : ( Tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0