<3


Mira mitt hjärta : )
Älskar henne å fruktansvärt mycket, förstår inte hur man kan älska någon så mycket. När hon låg i magen kunde man inte fatta att hon skulle bli så här underbar. Jag trodde nog inte att man skulle känna så här för en liten bäbis.
Hon är bäst, sötast, finast i hela världen och hon är bara min!



Min snutt är bara några timmar gammal och huvudet är inte större än en snusdosa.



Sötnos idag : )






Måndag är det idag och det har snöat : ( När ska det ge sej liksom?
Nu är jag hungrig! Köttfärssås och spagetti får det nog bli..

Kommentarer
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Tack :)



Va söt Mira är!

2010-04-05 @ 19:17:00
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0