boooobs



Nu får Mira-gumman snart se till att vakna för mitt ena bröst ( på någon vänster har jag ju bara mjölk kvar i ena bröstet ) för det har svullnat upp, ömmar och spänner väldigt mycket nu eftersom hon inte har käkat på mej sedan 19-tiden ungefär.. Men hon sover sååå himla gott i soffan nu, hon harverkligen slocknat med armarna rakt ut och dreglar : ) shes wunderful.
Men man vet ju iaf hur det känns att ha sillisar* nu när brösten blir gigantiska om man går för många timmar utan att bli tömd på mjölk. Haha, nu lät det som jag tror att jag är en jävla ko eller något : ) Men näst intill en kossa mu är man ju nu ( ett rim som inte var meningen att det skulle bli till, haha ett till )

sillisar-silikonboobs







Om man skulle ta natten ?

Imorgon måste jag upp tidigt, ojojoj Jag ska med Madde på sånt där klädparty för bäbbisar : ) Men Mira får stanna hemma med pappsen så vi 2 får komma iväg utan barn för en gångs skull. Och Henrik behöver lite egen-tid med dottra hans tycker jag : )


Japp, natten tar jag nu, Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0