Fredag,



Idag har jag haft fullt upp så bloggen har fått legat på hyllan så att säga : )

Började med att jag och Mira låg och sov så himla skönt och klockan blev 8, vi skulle upp då eftersom vi skulle på ung-mamma-grupp vd 10 tiden. Mira har redan ett vädligt morgonhumör, hon vill verkligen inte bli väckt! Så hon sura och jag sura för hon var sur, men till slut tog vi oss ut och när hon ligger i vagnen är vi bästa vänner : ) Tog oss en liten promenix och till slut mötte vi Milla & Ebba, gick till Ica där vi mötte Malin & Dewin och en powerwalk till bvc. Träffa Marie & Alvin och Maria & Neo : ) Jätte trevligt och blev kvar till 12 tiden då vi fick gå därifrån !
Väl hemma harvi lagat mat, gick ut på en promenad, myst med godis och film. Nu ska jag gå in och lägga mej och försöka sova en stund innan Mira vaknar och ska ha mat igen..



Yees, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0