Fredag,



Godmorgon !
Jag har varit uppe ett bra tag, Mira vaknade nog vid halv 8 tiden och ville ha mat och inte sova något mer.
Hon låg i sängen brevdi mej och pratade för fullt , men det övergick fortare än kvickt till skrik. Men lilltösen fick ligga och skrika lite medans jag vilade ögonen och så hon skulle bli lite tröttare. Men till slut fick hon lite mat igen så nu han hon slockanat gott i spjälsängen igen.



Armarna rakt ut!
Idag ser hon ut som en liten pojk i den blåa Bamse pjamasen : ) Men hon är så himla söt i blått tycker jag.
Är det viktigt att ha blått till killar & rosa till tjejer?
Det tyckte jag före jag fick henne, men nu tycker inte jag att det spelar så stor roll faktikst.




Jag har precis käkat frukost : ) Yogert, flingor och ett glas juice. Är ju sådär gott med frukost tycker jag, jag har inte direkt någon matlust över huvud taget när jag har gått upp. Tar ett par timmar innan jag riktigt känner för att trycka i mej mat !







FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gullesnosen

2010-04-30 @ 20:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0