Hunkar










Jag, Lina & Josseposse har funderat på att dra på kryssnig när det är Scandinavians Hunks med på Silja båten : ) Hhaha, hade vart så jävla roligt! Frågan är bara huuur många galna tjejer det skulle vart på den båten just då ?! Kankse bättre att åka när det är något dansband eller dylikt !
Vi får se hu det blir med denna grejen : )





Idag vaknade vi ganska i tid, vid halv 10 i morse ungefär och jag var pigg! Jag brukar vara skiit trött på förmiddagen annars och ligga i sängen till 11-tiden iaf, men inte idag. Det var bra för då hann jag ner till vårdcentralen innan halv 12 med min bröst mjölk som skulle till Näl.
Jag hade så mycket mjölk i början så jag sålde ca 7 liter som jag pumpade ut den veckan jag låg på Näl men jag har ju lika mycket i frysen här hemma från det att vi låg i Kstad, så det säljer jag så slipper det ta upp plats här.. Plus att jag får en liten slant : )
Promenerad såklart ner till vårdcentralen, men det regnade lite så gick bara raka vägen dit och hem eftersom jag hade tänkt att ta en långpromenad, men får ta det ikväll ist.

Nu håller jag på att tvätta och det är sååå tråkigt.. Vi har mycket tvätt denna gången också.. Men det är bara att gilla läget : )





Imorgon ska jag hem till Milla & Ebba på fika vid 3 tiden : ) Det ska bli mysigt! Och efter Henke slutar drar vi till Gfors på tacos ! Hans mamma bjöd hem oss och tacos tackar man ju absolut inte nej till !
Farmor saknar nog lilla Mira nu när hon inte har sett henne på ett tag !
Sen är det helg igen : ) Inget planerat, mer än imorgon då. Tar dagarna som dom kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0