Måndag,



Hej!

Måndag igen : ) Jag har börjat tycka om Måndagar på någon konstig vänster ? Förr hatade jag verkligen måndagr eftersom veckan började och det var så långt till helgen, men nu känns det som det är helg hela tiden!
Jag och Mira sov till 11 tiden idag och matade henne och tog oss en promenad till stan. Jag köpte 2 äpplen, 1 banan och den nya Ramlösa smultron som var jätte god! Jag smakade på den när vi var på mässan för ett tag sen så jag hade ju redan testat den. Men den får tummen upp iaf !






Mira ligger i babygymmet och leker nu : ) Hon tycker det är jätte roligt, när hon är på humör iaf !
Fick till en väldigt dålig bild men det får ni leva med, hon kuned ju inte ligga still när jag skulle ha med henne på bild!









Nu ska jag nog laga till mej lite makaroner och köttbullar : ) Vad är det för jävla dille jag har fått på det ?!! Hahha, men det är så gott!

Kommentarer
Postat av: Marie

Snabbt och enkelt^^

Här blir det väldigt ofta köttfärssås och pasta..

Sen blir det ju alltid ngt extra gott på helger^^

2010-04-26 @ 14:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0