Min baby !



Mira har idag börjat med napp : ) Hon har ju inte tagit napp innan och jag vet inte varför ? Men nu idag så, jag följde med Madde, Fredrik & Malva på en promenad förut och då gick vi genom stan så tänkte jag " Den lilla nappen på apoteket ska jag nog slå till på " Vipps så gick vi in där och köpte med en och det var ju bara hem och koka den och sätta den i munnen på henne : )




Oj, vilken dålig bild.

Eftersom själva grejen som dom suger på var precis lika stor som på dom andra jag har och den saken runt munnen eller det som är utanför munnen var mindre bara, men hon börja suga som bara den ! Visst ibland blir hon så där som hon brukar bli, att hon typ sätter den i halsen eller kväver sej.. Men nu suger hon iaf : ) Weeei, underlättar väldig mycket med napp i munnen !



Min tjockis <3



Hon har bajsat idag också, hon bajsa i Måndags senast. Och jävlar vad mycket bajs det var nu, jag tyckte det var mycket då i Måndags men det var ingenting jämfört med idag.. Ojojojoj, Henrik fick hålla hennes ben och jag försökte ta bort det som flöt på henne. Men det var så mycket så vi fick sätta henne och mej i badkaret och ta oss ett kvällsdopp : ) Hon tycker det är så himla roligt att bada, hon blir helt lugn och stor ler och sprattlar med benen ! Så underbart att se..

Imorgon kommer det lite folk hit. Pappa, Farfar & Ann-Marie, kusinerna & faster Inger, Michaela & Johanna. Som ska träffa Mira och kankse gratta mej lite : )
Ska bli jätte trevligt! Det är bara det där med städningen som är mindre roligt, men bra att det kommer folk för då måste vi städa : )




Ha en jätte bra påsk helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0