min sjukling



Lilla gumman är fortfarande förkyld och låter jätte kraslig : ( Det är så himla synd om henne. Men jag tycker faktikst att hon är piggare idag än vad hon var igår så det kankse är på bättrings vägen, hoppas det iaf !
Både jag & Henrik är dåliga vi också, eller ont i halsen och sådär till-början-förkyld hela tiden, det slår liksom inte ut.. Men hoppas man klarar sej undan en förkylning, orkar inte vara förkyld nu när det börjar bli så fint väder.

Idag i Åmål är det ju påskparaden : ) Jag skulle gärna vilja gå ner och kolla nu när jag ändå är uppe osv, men vill inte riskera att Mira blir sjukare. Egentligen är det kankse bara bra att komma ut och få lite frisk luft ? Det är ju varmt ute idag, eller solen skiner !



Jag vet inte när paraden börjar ändå, men tänker att det är vid 10 eller 11 tiden.. Hmm, man kankse ska gå ner ändå? Behöver ju till apoteket och köpa en sån där grej att suga ur näsan på lill stumpan.
Oj, vilken beslut ångest jag fick nu.. Ska jag gå eller inte?




Jag ska ta mej en funderare på der : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0