Söndag,



Nu har hela helgen gått och som vanligt har den bara flugit iväg. Känns som det var Fredag förut idag typ : )
En ny vecka och jag har inte några planer.. Jag har inte en endaste grej inbokat, men om jag känner mej själv rätt så har jag redan hittat på något redan i morgon att göra : )
Jag ska ner till stan imorgon, först gå till bolaget och höra om sommaren ifall det är så att jag kan jobba där denna sommaren också och returnera mina skor som jag beställde här om dagen, dom var alldeles för stora fast det var en storlek för liten till och med, men dom måste ha varit jätte stora i storlekarna. Så nu tar det väl åter 1 eller 2 veckor innan mina nya kommer : ( Lagomt tills det är för varmt att använda dom. Vanliga sånna där vita tyg skor som alla har. Inget märkvärdigt alltså.











Nu blir det mys i soffan : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0