Torsdag,








Det känns verkligen som det är Fredag idag tycker jag, vet inte varför ?


Jag och Mira var med till kyrkan i morse på sjungstund eller liknande. Var jätte trevligt och massa folk var det med idag, tydligen väldigt många sa dom. Jag sjöng för Mirisen så gott jag kunde, texter som jag aldig hört förr men det tar nog inte många gånger innan man lär sej dom : )
Madde & Malva kom hit vid halv 9 tiden så tog vi oss en promenad innan det började. Det var kallt men solen var iaf framme och det gillar vi : )
Efter sångstunden fick man fika! Goda smörgåsar, pizzabullar och kladdkaka. Fruktansvärt gott och bra start på dagen förutom ett äpple som jag tryckte i mej när vi promenera.

Jaa, det är min dag. Drog hem efter det var slut och har suttit hemma och kollat på tv hela eftermiddagen.
Jag har även fått i mej mat! ( dra på trissor ) gjorde köttbullar och snabbmakaroner ! Yummiiii.




Hem till Milla snart och träffa Marika som är här i stan : ) Men vädret ser inte lovande ut, så får se om jag verkligen vill ge mej ut.. Regnet kommer nog inom kort.
Roligt att alla väderslag kom igår. Snö, Sol, Hagel, regn och rusk. Det gillar vi inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0