Torsdag,



GODMORGON!
Det är för tidgig för mej och Mira att vara uppe nu, både hon och jag är skit sura.. hon har fått mitt morgonhumör iaf. Hon ligger och skriker och gör allt för att inte somna, fastän hon är jätte trött så ögonen drar ihop sej : )
Haha, vi ska ju till kyrkan om ca en timme och sjunga lite.. Får se hur pigg min solstråle är då!
Hon kommer säkert precis somna nu innan vi ska åka så får jag väcka henne igen. Det gillas inte!

Ja, vad har dagen mer att erbjuda idag då?
Vi ska kankse träffa Emma & Elsa. Jag hade velat åka dit men Henriks bil är full i skit så vi kommer inte dit idag.
Men vi får höras efter kyrkan hur vi ska göra!





Sitter och äter yogert, flingor och dricker vatten. Tvn står på också med vakna med the voice !



Ha en jätte bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0