Lördag,



Jävlar
, säger jag bara..
Jag åkte från jobbet i Säffle som vabligt vid halv 2-tiden.
45:an är avstängd så man får ta gamla vägen,
där är det massor med bilar,
vatten på vägen
och t o m översvämmning här och där..
Man kom fram till 45an igen där det stog Poliser...
Vid berga var det så mycket vatten så man kom inte förbi,
även en liten grusväg man kan ta var helt borta..
Jaja, jag hade dåligt med bensin,
skit hungri, as kass på att köra.
Mamma ringde och dom var i Säffle,
jag mötte upp dom så jag kunde följa efter dom.
Vi tog massa små vägar och alla var avstängda : (
Men till slut hittade vi en väg som tog oss till Åmå!
Svanskog-vägen är avstängd,
Åmål-Säffle,
Åmål-Vickersrud
Bengtsfors-Laxarby

Så min resa hem som brukar ta mej ca 10-15 minuter
gick idag på nästan 3 timmar..
Puuuusst.

Äntligen är jag hemma!!
Jag har fått mat i magen också : )

Ikväll ska jag, Mira & Henrik till Henrik & Sandra,
dom skulle bjuda på tacos : )
Mumms, det tackar man ju inte nej till.
Jag ska försöka hoppa i duschen och göra mej klar!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0