Lördag,



Hej alla !
Jag har inte haft någon ork eller tid för datorn det senaste som ni kankse har märkt.
Jag har jobbat mesta delen av denna vecka i Säffle.
Idag jobbade jag & träffade min gamle granne Kaj när jag kom hem.
Han satt ute för han var utelåst : (
Hyresvärden jobbade till 14.00 så han fick sitta där ute och vänta..
Jag joinade han tills norsken kom och öppna åt han.
Nu är jag ledig fram tills nästa Lördag!!

Mira är hos farmor hela dagen.
Jag jobbade & Henrik är i Kstad och kör med "racingbilen"
Första gången som vi har lämnat bort henne mer än 2 timmar.
Jag saknar henne jätte mycket!
Det känns precis som om hon är här hemma,
fast ligger och sover, eller leker borta på golvet.
Min gummmmmmma : )

Faster Marie var här och passade henne några timmar igår.
Det hade gått utmärkt, tur att snutt är snällast i hela världen!
Det är det som har hänt det senaste..
Inga bilder heller, my baaaad



Vad ska jag göra nu när jag är snutt-fri?
Blir nog en långpromenad nu.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Jonas

"& träffade min gamle granne Kaj när jag kom hem.

Han satt ute för han var utelåst" Ytterliggare en textrad som visar att politikerna gjorde rätt när dom la ner mo & berga skola..

2010-08-14 @ 16:41:40
Postat av: Anonym

HAHAHA

2010-08-14 @ 17:20:09
Postat av: lina

va är felet på den meningen liksom:)

2010-08-15 @ 07:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0