Måndag & nya tag


Hej !
Måndag & verkligen nya tag..
Nyss kommit hem tyyyp.
Haha, jag har "köpt" 2års-kontrakt på Mcd
så nu har jag absolut inga ursäkter för träningen..
Puuuusst, 2 år??!! Haha,
Men det är det enda jag har tjatat om sedan Mira kom..
Hoppas jag orkar mej dit nu då bara!
Jag har inget val, nu måste jag..








Alla gruppträningar började nästa vecka : )
Weei, det ska bli roligt!
Blir början på beach 2011 detta,
eftersom jag inte badat en enda gång detta året..
Fast det mest p.g.a Sveriges skit väder.




Om man skulle palla sej ut på en promenad ?
Njee, bättre att sitta inne här!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Bra jobbat Mari! Kør hårt och ge min ælskling en puss från mig, saknar henne redan!

2010-08-23 @ 14:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0